Mark-in-zuidafrika.nl

2de stage week + gebeurtenissen

Bon Bini

Ja hoor vandaag zal ik weer eens een verslagje plaatsen wat aan bijzonderheden te vertellen valt. Wij werden van de week opgeschrikt door de eigenaar van de appartement, zei wilde namelijk dat we 200 gulden extra per maand aan huur gaan betalen en dat we 15 december eruit moeten omdat ze de appartament voor 2000 dollar per week kan gaan verhuren. Wij waren er natuurlijk niet mee eens. Toen is de makelaar langs geweest heeft met ons gepraat en daarna met de eigennaar van de appartament. En zei heeft eieren voor zijn geld gekozen, wij mogen nu toch voor de zelfde huur bedrag per maand houden en hoeven niet eerder weg. Dus uiteindelijk was het allemaal wel goed gekomen.

Ik heb nu twee weken stage erop zitten, het zijn echt lange dagen die je maakt van 15:30 tot 01:00 uur, bijna heel de week was het druk geweest de rustigste dag was 240 gasten en drukste dag was 445 gasten. Ondanks dat ik maar een stagiaire fooi krijg van 50 % heb ik deze week toch maar 196 dollar aan fooi verdeelt gekregen. Dus dat is wel lekker, van de fooi kan je boodschappen doen, uiteten, uitgaan, klerenwassen en tanken.

Nouw ik was gisteren weze stappen even na het werk. Was beetje de kroegen aan het bekijken en kwam ik een koeg in. En stapte 3 meisjes uit het publiek de podium op en moesten omste beurt dansen met zijn billen en natuurlijk werdt het publiek helemaal gek, dat was wel lachen om te zien. Heb nog wat nederlanders leren kennen, heb ik uurtje gezellig mee gekletst en kwam ook zo arubaan constant tegen me lullen, was blij dat die ergens vrienden zag dan was ik van hem verlost. de avond was super gezellig. Toen pakte ik de jeep en reed ik naar huis toe, en onderweg zat ik te rijden en ineens de tweede auto voor me vloog over de kop, ik vol op de rem de berm in, ben snel uit de jeep gestapt en rende naar de jeep toe. De auto lag op zijn kop en was erg aan het roken, ik zag er een man in liggen maar de deur kreeg ik niet open samen met andere omstanders. Toen binnen 1 minuut was er gelijk 4 polities wagen en gingen ze de man uit de auto bevrijden. Maar ik denk dat de man strond bezopen was, want het was op een rechte weg en ineens sloeg de grote jeep van hem op de kop. Ik had foto's gemaakt van de jeep, maar die krijg ik helaas niet op me labtop want had foto gemaakt via me mobieltje en de kabeltje heb ik helaas niet bij.

Ik ga samen met Koen, Isrid & John genieten van de vrije dag. Weet niet precies wat we gaan doen maar wordt vast en zeker gezellig.

Hierbij wil ik iedereen bedanken die regelmatig een reactie achter laten op deze reisverslag, of via hotmail en hyves.

Groetjes uit het mooie en zonnige ARUBA

Ajooo

Reacties

Reacties

ha jongen je pa

geniet er maar mooi van daar en let op als je niet weet wat voor gekken er op de weg reiden
nouw een fijne dag nog en ge niet van je vrije dag gr je pa

Opa en Lien

Mark
Veel plezier en tot kijk

je meisie

Elke stap die je neemt, neem je niet alleen.
het maakt niet uit wat je doet het komt wel goed, ik zal voor altijd bij je zijn!

wat er ook gebeurt altijd blijven lachen, na vallen weer opstaan en ik zal je steunen bij wat je doet (L)

Ons liefde is voor altijd xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
love you heleboel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!