Mark-in-zuidafrika.nl

Bezoek van jolanda aan ARUBA

Beste reisvolgers,

Hierbij weer een nieuwe updated uit Aruba.

De afgelopen 9 dagen waren echt top. Want jolanda was naar Aruba gekomen om mij gezelschap te houden. Mijn dagen konnen al niet meer stuk alleen omdat jolanda in aruba was, daar had ik vele weken naar uit gekeken tot ze hier was. En oh wat hebben wij veel leuke dingen gedaan. Zo hebben we o.a. wezen tubben( bootje achter een speedboot) waterscooter, 3 uurtjes paard gereden met de groep, 4 uurtjes wezen quatten, zo hebben we onderandere natural bridge en natural pool bezoek en de goudsmit. We hebben ook een leuke boottocht gehad van 3 uurtjes waarbij je twee tussenstops had om te gaan snorkelen. Tijdens het snorkelen zwemmen de super mooie vissen om je heen en niet eentje maar onwijs veel soorten vissen, dat was echt mooi, met de onderwatercamara hebben we daar tal van fotos van gemaakt.

We hebben ook een fotoshoot gehad van 3 uurtje van Steve Keith, dat is de beste profesionele fotograaf van aruba en verovert langzamerhand ook de Amerikaanse markt, hij heeft de laatste jaren grote bekende opdrachten gekregen. Maar die gozer is echt super vet en relex. Jolanda wilde altijd een fotoshoot in een mooi land en heb ik dat gelijk met hulp van me stage bedrijf gelijk geregeld en ook een make up artiest erbij genomen om heel het verhaal compleet te maken. wij hebben nu 334 fotos van de fotoshoot gekregen, ga er zeker 1 groot op canvas doek maken. en enkele fotos van de fotoshoot komen in de loop van de week op hyves te staan. Heb wel alvast andere fotos op hyves staan, als je de fotos wilt zien ga je naar www.bijnakampioen.hyves.nl en dan kom je ze van eigen tegen als het goed is. Wij hebben ook vaak lekker wezen uiteten en wezen lunchen. wij hebben bij een restaurant romantisch wezen uiteten op een grote bed en dat prive was afgeschermd van andere, dat was echt een leuke ervaring om op die manier lekker te gaan uiteten.

Ja en we hebben ook een hele dag wezen shoppen van 10 tot 5 uur, en waren we nog niet een klaar zijn we andere dag even verder weze shoppen. Natuurlijk hebben we ook beetje gerelex aan het strand en aan het zwembad van het hotel, de hotel stond palm tegen het strand aan je liep 1 minuut en je was al gelijk weer op het strand. En oh wat was dat heerlijk zeg onbeperkt eten en drinken, heb zoveel cocktails gedronken dat ik de aankomende tijd geen cocktail meer wil nemen. Voor de rest hebben we nog meer leuke dingen gedaan anders wordt et verhaal zo snel langdraadig.

Helaas moest jolanda gisterenavond weer naar huis. Wij hadden beide even moeilijk mee dat je weer afscheid voor elkaar moet nemen voor een tijdje. het blijft toch pijnlijk als je iemand door de doanne ziet lopen en je weet je ziet ze pas aan het eind van het jaar weer. Heb even wat traamtjes weg moeten pinken. Maar jolanda had wel veel pech, de voorband van het vliegtuig was stuk en de gate buis willde niet worden afgekopeld van het vliegtuig waardoor jolanda ongeveer 3 uur vertraging had. Gisteren hebben we met onze schoolmentor gezellig wat wezen uiteten en daarna hebben we nog een drankje gedaan bij de 080 en dat was heel gezellig.

Volgende week krijg ik 9 dagen bezoek van me Opa & Oma daar kijk ik ook weer naar uit want dan kan ik wat van het eiland laten zien en lekker als vanouds bijkletsen over van alles en nog wat. Mis echt iedere week de 2 keer dat ik bij de opa en oma ben de koffie moment en de lol we dan steeds hebben. De eerste dag dat ik in Nederland ben dan neem ik jolanda gelijk mee en doe ik een bakje bij me opa en oma.

Nog een weekje en dan is het alweer November, nu krijg ik steeds meer het besef dat de tijd wel snel omgaat en voordat je het weet al eind december is en dat je weer in het koude kikkerlandtje zit, waar ik ongetwijfeld doodziek van zal gaan worden van de constante tempertauren boven de 30 graden en dan ineens in de vrieskou van Nederland.

Iedereen bedankt voor de reacties op me reisverslag, hyves en via de hotmail en via skype.

Tot snel weer voor de volgende updated.

groetjes mark uit het mooie Aruba

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!