Mark-in-zuidafrika.nl

Docent/ halloween/ scheitverhaal/ Opa & Oma en nog veel meer!!

Heei iedereen,

weer een korte updated van mijn belevingen in Aruba.

Twee weken geleden was onze schoolmentor naar Aruba gekomen om te kijken of alles nog goed gaat in Aruba en mbt tot stage lopen bij de stage bedrijven. Op het bedrijf hadden we een stage gesprek en dat was allemaal goed, bedrijf en school zijn content met het fuctioneren in het bedrijf, Ik heb de middag programma niet mee gedraait op zondag, de docent en john, isrid en koen hebben een boottoch gehad met tussenstops om te gaan snorkelen. dat is natuurlijk super mooi, ( ik had die tocht ook met jolanda gedaan) Daarna ben ik aangesloten bij de groep zijn we gezellig weze uiteten en daarna even naar een kroegje gegaan om wat gezellig wat te drinken.

Halloween:

Oh wat zijn de amerikane toch een geweldig leuke mensen, en wat hebben ze mooie kostuums voor de halloweeen, Koen & ik en enkele collegas waren naar sizzels gegaan deur entree was 20 dollar p.p. maar wat was dat een gave feest zeg niet normaal, daarna was het om 3 uur afgelopen en zijn we op zoek gegaan naar een andere kroeg, en toen moest ik in eens scheiten, ik was de laatste dagen aan de snelle ( diarree) moest zo erg niet normaal, natuurlijk was het net na sluitings tijd stervens druk op de wege dus dat werkte allemaal niet mee, toen ben ik zo snel mogelijk naar restaurant lekker gereden dat duurt ongeveer 5 minuten rijden, toen ik daar eenmaal aankwam rende ik naar de wc toe, en ja hoor stond er een rij voor de wc, ik maar wachten en wachten met kramp in me onderbuik, en eindelijk was ik aan de beurt en de rest kan je zelf wel invullen...................................., had nog nooit zo heerlijke leegte gevoel gekregen. Ik was die dag meer dan 15 keer naar de wc gemoeten, je poept echt geen stront leek echt water, daar had koen enkele dagen daarvoor ook last van. ik dacht dat ik doodziek werdt, gelukkig viel dat wel na enkele dagen gelukkig mee. Hopelijk was je tijdens het lezen van deze reisverslag niks aan het eten want dat is natuurlijk niet echt smakelijk. In het vervolg zal ik je daarop waarschuwen hahaha.

Vandaag gingen Opa & Oma weer naar huis toe, die hebben 8 dagen heerlijk vertoeft op aruba, alleen helaas door de orkanen die in de buurt zijn was het helaas niet zo mooi weer als het zo moeten zijn. Maar uiterraad hebben me opa en oma zich uitstekend vermaakt in aruba. Ik ben zovaak mogelijk even bij me opa en oma geweest om koffie te komen drinken en gezellig wat kletsen over alles en nog wat. Opa & Oma zijn ook een dag komen eten bij me stage bedrijf. En ze hebben heerlijk gegeten, en iedereen dacht dat me Opa en Oma mijn ouders waren, omdat ze zo jong uit zien. Wie me opa en oma Kent zullen ze idd stuk jonger inschatten dan ze daadwerkelijk zijn. Me opa had weer van zijn streken om sommige vrouwelijke personeelsleden van me stage bedrijf had kussen te geven en complimenten te geven je bent een mooie meid, Opa had er zichtbaar weer als gebruikelijk de lol ervan in. En veel personeelsleden kwamen even bekijken wie ik bij me had en hadden ook even eeen gesprek met me opa en oma. Natuurlijk kon Opa en Oma de gerechten niet op, omdat de porties belachelijk groot zijn. Daarna heb ik heb even het appartament laten zien waar ik en de rest verblijven en ze vinden dat we heel mooi wonen en dat het appartament wel uit te houden valt al de tijd die we in aruba verblijven, allleen de jeep vinden ze maar 10 keer niks en oma zei gelukig hoef je daar niet heel je leven in te rijden hahaah. 27 december ben ik weer terug in Nederland het eerste wat ik doe is jolanda mee nemen naar me opa en oma toe om gezellig een bakje koffie te drinken en weer bij te klesten.

deze week gaat mijn stage opdracht in praktijk worden uitgevoerd, ik ga gasten verzoeken om een enquete in te vullen en dan moet ik over 7 dagen van alle gasten per stations conclusies schrijven dat uit de enquete naar voren is gekomen en dan uiteindelijk aanbevelingen schrijven voor het bedrijf en dan kan ik mijn stage opdracht eindelijk gaan afronden.

Morgen verwacht ik een telefoontje van My computers BV, want mij labtop is stuk, en dan gaan ze me bellen wat er stuk aan is en worden de kosten verbonden en dan wordt me labtop gemaakt, nu zit ik even op john zijn labtop me stage opdracht te maken, maar fijn dat ik zo dadelijk hopelijk weer op me eigen labtop kan.

Wederom wil ik weer iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn verslagen, en via email, hyves en skype. Super leuk om met veel mensen uit het verre aruba contact te houden.

Wens iedereen succes toe met de nieuwe werk/schoolweek.

Groetjes Mark uit het verre en mooie ARUBA

AJOOOOOOOOOOO

Reacties

Reacties

Mark

Leuke mail je maakt het daar wel, maar het is weer vlug voorbij he.Tot ziens opa en Lien

Ties en RIEK

Hallo MARK Wat ben je toch een boffer met jou opa en oma!Laat anderen maar denken:jou vader en moeder!cool!Zij hebben een mooie zomerse toet gekregen!Zorg maar voor een mooi stageverslag!De zinnen niet te lang maken dat leest prettiger.Niet te vlug denken anders maak je taalfouten!Ja schooljuffrouw!doei!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!