Mark-in-zuidafrika.nl

Heb ik weer!!!

Bon Bini,

Welkom alle volgers van mijn reisblog.

Na een 6 daagse werkweek heb ik eindelijk een dagje vrij. Ofja deze dag vindt ik persoonlijk niet zo heel gaaf. Want heb vanochtend vroeg me koffers moeten inpakken en werdt ik om 1 uur opgehaalt en overgeplaatst naar een andere appartamenten complex. Dan krijg je uiteindelijk uitleg van de appartament, En toen moest ik me koffer en tassen weer uitpakken, vervolgens moest ik in me huisje blijven om te wachten tot dat het 4 uur is want dan kwam de verhuurder van de jeeps langs om geld te innen. En toen kon ik pas de nieuwe buurt verkennen, en moest ik weer zoeken hoe ik terrecht kom morgen bij me stage bedrijf. Heb beetje de de buurt verkent, weet nu hoe ik bij me stage bedrijf terrecht kom en waar de winkeltjes liggen. Vervolgens na heel de week overheerlijke eten op me stage bedrijf had ik keer zin in pizza, en hier hadden ze een dominos pizzaria dus ik heb er wel een keus uit kunnen maken. Vervolgens heb ik het lekker in me huisje me pizza genutigd. En nu zit ik aan de ice polar, dat is ee lokale biertje en da is echt super lekker bier.

Gisteren had een collega een leuke actie. Wij hebben op het stage bedrijf stuk of 8 afwasser die constant aan het afwassen zijn. Mijn collega pakte een heel grote kan cola met ijsblokjes en enkele bekertjes erbij. Dan zal je denken wat er zo leuk aan is. Nouw daar komt het, hij had in de cola vijagra pilletjes ingedaan, en je kan wel raden waar de mannelijke afwasser ineens last van hadden, ze liepen met een knots in zijn broek hahah.

Gisteren avond kwam ik terug van me stage bedrijf, en liep ik de appartamentencomplex binnen, ik zag ineens bloed op de trap liggen en de spoor liep naar boven( waar ik ook naar toe moet) ik dacht bij me eigen wie weet wat ik dar tref lag echt plasjes bloed en ik hoorde wat gerommel enzo, ik zachtjes stap voor stap naar boven gegaan, en zag ik een kat een konijn aan het verwonden. de kat rennde weg en dat konijntje lag daar, ik pakte handschoenen en bracht het konijntje naar buiten, toen kwam ik de eigennaar van de complex tegen en zei leg daar maar neer. Ik zag aan de konijn dat heel de buik open lag en constant bloed uit het konijnen lichaam eruit spoot. Ik wist dat de konijn het nooit zal overleven, toen pakte ik het konijntje opnieuw op, en pakte met twee handen de nekwervel vast en trok het zeg maar in een beweginguit elkaarToen was de konijn gelijk dood want nekwervel was gelijk gebroken. Deze handeling heb ik vroeger keer van me opa geleerd en kwam het nu keer van te pas. Misschien vinden jullie het zielig, maar dit is naar mijn mening beter voor het konijn, in een keer dood als dood bloeden. Ik hoorde van de eigenaar van de appartementcomplex dierenarts bellen heeft geen zin ze doen er niks tegen wild konijnen.

Oh wat ik gisteren mee maakte. Haha tijdens me stage op het bedrijf was het heel druk ongeveer 350 mensen hadden we op die avond, 90 procent is amerikaan. Ik moest mijn eigen station verzorgen, maar ging ook even andere station helpen. Ik had een dienblad vol met drankjes, van gewone cola, tot mixdrankjes, cocktails en rode wijn. Ik was omste buurt drankjes aan de gasten aan het geven toen kwam ik bij het stukje van een mevrouw en een man, ik zei voor wie is de pinocolla versa, zei die meneer ja voor mij ik gaf het aan hem. ik had me dienblad nog vast en ineens draaide de man om en stoote tegen me hand van de dienblad die ik vast had, en ja hoor heel de glas rode wijn vol over een mevrouw heen. En ze was pissig zeg, dus ik op me beste engels proberen uit te leggen wat er gebeurde enzo, toen kwam de manager aan en ging met de vrouw praten dat ze weer rustig werdt, maar ik had echt pecht dat uitgerekend die vrouw een super mooie witte jurk aan had, die was echt helemaal rood van de rode wijn. Uiteindelijk is het toch goed gekomen. Ze hebben gratis dessert gekregen heel de tafel en gratis thee en koffie en daar waren ze tevreden mee. En me collega zijden Mark doet iets pas goed, als hij toch met drank gaat smijten dan meteen met rode wijn over witte kleding heen. Voor die mevrouw was het niet grapig maar collegas ondeling vonden het gappig, ik vondt het zelf minder grappig omdat het mij moest overkomen, en toen vertelde een collega enkele weken geleden is het mij ook overkomen liet een glas spirte over iemand heen vallen de eerste wat de man zei thats cost you 240 dollar, hahaha.

Zo heei ik dacht krijg een rustige avond, nu komen mensen bij mij een potje bier drinken van me vorige apartamentencomplex.

Ohja ik zet eerst even de foto's van de nieuwe appartamentencomplex op deze reisblog.

Tot een andere keer met een nieuwe verhaal van mijn ervaringen in ARUBA.

AJOOOOO

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!