Mark-in-zuidafrika.nl

In Aruba geariveerd.

Bon Bini,

Heei volgers van mijn reisblog. Ik ben geariveerd in ARUBA

Laughing
. Het is echt een ontzettend mooie eiland en de arubaanse mensen zijn echt super aardig. Ze helpen je met de kleinste dingen als het moet.

De vliegreis ging op een half uurtje na vlekkeloos, er was even paniek in het vlegtuig, de stewardessen was drinken aan het uitdelen, we waren in een regenbui terecht gekomen en hadden flink last van turbulentie. Het was ineens zo erge Turbelentie dat het vliegtuig ineens enkele 10 talle meters hard dalen, de stewardessen die normaal gesproken de rust moet houden, begonnen te gillen en toen die begonnen te gillen brak echt paniek uit, en de piloot riep om hou je vas en cabinepersoneel gordel om. Dat was echt een akelig moment, dat vergeet ik nooit meer. En zo lang moest je in dat vliegtuig zitten dat is echt niks voor mij meer dan 10 uur stil zitten op de stoel, ging spontaan wat aan de wandel in het vliegtuig.

Momenteel heb ik me stekkie gevonden in een appartamenten complex, het is een mooi complex met uiterraad zwembad erbij. De appartament is tijdelijk, ik verblijf daar 10 dagen en dan verhuis ik weer maar dan verhuis ik naar een Huisje in de wijk Noord. En dan zijn mij mede stagiaires John, Isrid en Koen ook geariveerd.

Momenteel rij ik rond in een gehuurde Jeep, echt de arubaanse auto's zijn in het algemeen echt van die roestige oude autos. De jeep rijden was in het beginnen wel wennen zeg al vindt ik het zelf, ik heb vandaag al voor 60 dollar aan diesel gereden, heb gedeelte rondje eiland gedaan want moet uiterraad wel de weg weer terug weten,want ben al enkele keren de weg kwijt geraakt en dan is het niet gemakelijk om weer de weg te vinden met al die zandwegen. Ik was helaas me foto toestel vergeten want anders had ik mooie foto's kunnen maken, want oh wat is het hier toch mooi, je kijkt je ogen uit hoe mooi het hier is, het is beetje vergelijkbaar met de Dominicaanse Rupubliek dat is ook een ontzettend mooie eiland met prachtige witte stranden en helder blauw water.

Ik heb al enkele mensen leren kennen bij me appartamenten complex, de eerste avond dat ik er zat, werd ik al gelijk mee gevraagt naar het Holland Haus. Daar zijn super veel nederlandse stagiaires te vinden en nederlandse vakantie gangers. Ben die avond niet mee geweest maar volgens de nieuwe mensen die ik heb leren kennen moet het echt een gave bedoeling zijn, ik ga daar zekers enkele keren naar toe. En heb me laten vertellen dat iedere woensdagavond studentenavond is op aruba en daar moest ik zeker bij zijn, dus dat ga ik dan maar doen, en met het personeel van me stage bedrijf gaan die avond ook stappen.

Ik ga zo dadelijk lekker hapje eten ergens waar weet ik nog niet. Daarna ga ik even me stage bedrijf bezoeken om alvast met bepaalde personen kennis te maken. En daarna ga ik nog even verkoeling zoeken in het zwembad, morgen ga ik verkoeling zoeken uiterraad aan het strand. Personeelijk beleef ik momenteel echt het vakantie gevoel en besef nog niet helemaal dat ik hier eigelijk voor stage ben voor 6 dagen in de week. Maar a.s. Maandag zal ik het denk ik wel bevatten dat ik voor stage hier ben want dan begint officeel mijn eerste stage dag tot eind december ongeveer.

Ik wens iedereen verder een fijne vakantie verdertoe, en voor me klasgenoten een fijne stage periode toe in binnen en buitenland. Zal binnen kort weerupdatedgeven van mijn volgsite mark-in-aruba.reismee.nl

Ajo

Reacties

Reacties

jolanda

Je hebt toch wel weer de weg terug gevonden lieverd:), en niet zo slim he dat je je camera bent vergeten:O ik had het nog zo gezegt op skype maak wat fotos maarja dat komt dan nog wel:) je bent een half jaar daar dus veel mooie fotos kunnen nog komen xx.

love you heleboel ik ga nu computer afsluiten xxxxxxxxxxxx jij bent mijn toekomst xxx

Jeroen

Markie!! Super dat je goed bent aangekomen en dat je het allemaal tof vind daar!:D wauw, dat moet idd wel ff schrikken zijn geweest, zo in dat vliegtuig! (nu zit je wel een stukje dichter bij ons he):P maar wel echt super dat het allemaal goed bevalt nu al! het kan alleen maar beter worden he:P we mailen binnenkort snel weer want ik heb je wel weer wat te vertellen!
Succes daar en ik blijf je volgen!!

Kers

Heej Markie,
Sowhe, heftige vlucht gehad dus..gelukkig allemaal goed gekomen. Mooi verhaaltje over je eerste ervaringen;) Toch wel spannend zo alles even alleen ontdekken op een onbekend terrein. Maar doe je goed!
Succes komende dagen, spreken ons!!

Opa schrijft

Hoi Mark
Leuk je verhaal gelezen te hebben ik blijf je volgen he
Veel succes en tot de volgende keer
OPA en Lien

Koen

Hee mark:)
Als ik jou verhaal lees heb ik er echt alleen maar meer zin in. Gelukkig weet je al een beetje waar we zijn moeten op het eiland:p! Zie je over 8 dagen!

tante Marjo

Hallo Mark,

Leuk om je via deze weblog te volgen tijdens je stage daar in het verre Aruba.
Wat een mooie foto's, kan me voorstellen dat je nog niet echt het idee hebt dat je daar helaas ook nog moet gaan werken.
Ik blijf je reis- en stageverhalen volgen.
Heel veel suc6 met je stage en geniet ook maar van het mooie eiland.

groetjes van tante Marjo uit het koude en regenachtige Brabantse Someren

je pa

ik heb je op je gewoone mail gestuurt weet niet of ik het goed doe nouw peet of ton moet ik vragen wat te doen fijne weken

algo

Mark er ook dames :P

bericht voor algo

Oh algo dit is echt het wahalla voor jou, er zijn echt super veel mooie dames op het eiland.

algo

mooi!! maak ze gek !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!