Mark-in-zuidafrika.nl

Bijna vertrek naar ARUBA!!

Bon Bini ( welkom)

Het is eindelijk bijna zo ver. Dan ga ik een nieuwe avontuur tegemoet in Aruba. Zoals jullie weten ga ik van laatste week van Juli tot Eind december stage lopen in ARUBA. En samen met mede stagenoten John, Isgrid en Koen gaan we een super toffe half jaar van maken in Aruba.

Nu de laatste dingen voorbereiden zodat ik echt alles mee neem naar Aruba, de kleine simpele dingetjes zoals aftersun, usb-stick, nederlandse contactdoos, zulke dingen kun je spontaan vergeten.

Voordat ik volgende week vertrek naar Aruba, ben ik nu flink aan het genieten van me laatste dagen in Nederland. O.a. met vrienden op stap gaan, familie bezoek, vele uitetentjes, enkele zakelijke dingen regelen, en uiterraad veel leuke dingen doen met me schatje.

Ik zal tijdens mijn stage periode regelmatig dit reisverslag updaten met enkele verhalen die ik met me klasgenoten heb meegemaakt en uiterraad komen er ook foto's op deze site te staan. Het kan zijn dat de eerste twee weken niks van me laat horen, want zit eerste twee weken op een kamer en daar hebben ze geen internet. Maar na de twee weken komen me klasgenoten aan in aruba en dan trekken we in onze huisje waar we gelukig wel internet hebben.

Ik wens iedereen een fijne zomervakantie toe, en klasgenoten van me wens ik iedereen een fijne stage periode toe in Binnen en Buitenland.

AJO ( doei)

Reacties

Reacties

kokkie-stefan

hey

klinkt goed. veel pelzier en succes in aruba.

Stefan

Jeroen

Markie!! leuk dat je wat van je laat horen via je site! we gaan je zeker volgen hiero!;) geniet nog maar goed van je laatste daagjes daar in Nederland, en neem maar afscheid van de regen:P hahah! we mailen zeker nog en we lullen dan zker nog goed bij! alvast heel erg veel plezier mark en je gaat een hele toffe tijd tegemoet!
Groetjes Jeroen!!

petra

Mark!!

Ook jou ga ik missen!..
ik tel de dagen af tot de `terug-kom-dag`..
Dan hoor ik al je verhalen!
Heel veel succes in Aruba en natuurlijk veel plezier!

Tot snel..
Veel Liefs,
Petra

Anouk

heey markie!

heeeeeel veeeel succes en natuurlijk heel veel plezier op dit fantastische eiland. Het zal wel hard werken worden maar er komen ook tijden dat je ervan kunt gaan genieten. Maak er een ongelofelijke tijd van!!!!

Ik ga je zeker missen en tel de dagen af naar de terug kom dag, en ik ga je zeker volgen!!!


nogmaal heel veel plezier!
tot snel

liefs,
Anouk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!