Mark-in-zuidafrika.nl

1ste stage week na onderbreking erweer op zitten

Beste reisverslag volgers,

Ik heb me eerste stageweek er weer op zitten na de onderbreking in Nederland. Oh toen ik in het vliegtuig stapte weer naar aruba dacht ik alleen maar aan het mooie weer.

Maar sinds dat ik hier ben aangekomen, regent het hier alleen maar, in Nederland waren meer zonuren dan in aruba zelf. Wat is hier toch ontzettend veel water gevallen zeg, sommige straten hebben ze zelfs afgesloten omdat er zoveel water ligt. Sommige straten staat het water echt bijna tot je knieeën. Je zag zelfs mensen met bootjes over de weg aan het roeien geslagen, dat was wel lachen om te zien. Er zijn ook huizen onderwater gelopen, echt zielig ik zag zo heel oude mannetje water uit zijn huis aan het emmeren was. Ik had graag willen helpen maar ik moest toen stage lopen.

Doordat het veel regent de afgelopen week hebben we ook een rustige stage week gehad we hadden iedere avond nog wel 200 gasten maar dat is voor Madame Janette een heel rustige avond. Ging me zelfs gewoon vervelen en ging ik maar verschillende cocktails bestellen om allemaal te proeven, zo heei ik had er redelijk veel gedronken en dat was wel merkbaar, voelde je eigen beetje aangeschoten, haha terwijl ik nog mensen moest helpen hahaha.

Heb ook hoopvol leuke nieuws te horen gekregen van me stage begeleider, als jolanda er is mag ik 2 dagen vrij zijn en rest van de week part time werken, partime werken is van 6 uur tot 11 uur dus maar 5 uurtjes de rest van dag kan ik genoeg tijd spenderen aan jolanda, Moest zo lachten om jolanda ze heeft al een hele lijstje samengesteld wat ze allemaal wilt gaan doen in Aruba. Ik ga over twee weken regelen zodat we het lange lijstje proberen allemaal te gaan doen. Jolanda had ook een leuk idee en heb ik kunnen regelen dat we een proffesionele fotoshoot krijgen. Kijk ernaar uit lieverd dat jij hier bent!

Oh ja de auto is kapot de koppelingplaat is stuk en dat kost 775 gulden, en komen hoogwaarschijnelijk ook nog andere kosten erbij het wordt best wel een duur grapje een jeep huren in aruba. Maar er zijn veel jeeps en autos stuk dat komt allemaal door het natte weer in aruba.

Koen is vandaag weer stage lopen bij Flying fishboon. Isrid en John gaan samen met de familie van isrid gezellig uiteten bij isrid zijn stage bedrijf. Ik ga ook uiteten maar dan met de collegas van me stage bedrijf en dan gezellig nog ergens een drankje doen. Maar ik maak het niet te laat want gisteren heb ik het weer laat gemaakt tot half 5 en ben nu echt zo ziek als een tientje dus ga het zeker niet laaat maken want morgen begint weer een nieuwe 6 daagse stage week.

Voor de meeste nog enkele weken school en dan hebben jullie lekker weer een weekje herfstvakantie, de schoolvakantie dat mis ik ook echt hahaha, maarja zoals ik altijd zeg alles went.

Ik ga nu even de samenvattingen kijken van de afgelopen week voetbal in de eredevisie, wat heeft psv uiteindelijk een slechte resultaat thuis neer gezet tegen fc groningen.

Binnenkort weer een nieuwe updated vanuit aruba. Hopelijk zitten de weer goden dan wel weer mee.

Ajooooooo

Reacties

Reacties

Kers

Weer een hoop meegemaakt dus Markie!
Leuk om alles tot op de voet te volgen van je, het ga je goed daaro! Tijd vliegt..
Ciao Maat

Hilde

Hey Mark,

wat een leuke verhalen om zo te lezen!!
Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!