Mark-in-zuidafrika.nl

Weer terug in Aruba

Beste reisverslag volgers,

Ik ben net 2 uurtjes geleden geland in Aruba. Oh watis het weer lekker warm mmmmm heerlijk vindt ik dat. Ik heb de afgelopen week in Nederland echt koud gehad niet normaal. Toen ik thuis was het eerste wat ik deed was mijn shirt uitdoen, korte broek aan en slippers aangetrokken.

De afgelopen week was ik in Nederland om jolanda te steunen met het verlies van haar opa. Jolanda's opa heeft een mooie uitvaart gekregen precies hoe de opa van jolanda het wilde. Ondanks deze droevige gebeurtenis heb ik jolanda zoveel mogelijk na de uitvaart jolanda aandacht te verleggen op andere dingen. Lekker samen wezen shoppe en nog veel meer leuke dingen gedaan. Oh wat was de afscheid nemen weer op schiphol zwaar, het blijft heel lastig om afscheid van elkaar te nemen, het lieft blijf je maar knuffelen en knuffelen maar je moet door de paspoort controle heen. Ik had gelukig een rechtsstreekse vlucht dus geen tusenstops. Maar mijn vlucht had wel 75 minuten om moeten vliegen omdat er momenteel enkele orkanen actief zijn op zee. Je zag op het beeldscherm in het vliegtuig dat we echt om vlogen. En mark en slapen in het vliegtuig dat gaat echt niet samen ik krijg dat maar nooit voor elkaar dat ik kan slapen in een vliegtuig, Maar de vlucht blijf maar lang duren ook al kijk je verschillende films, luister je radio lees je wat boeken het blijft lang duren. Toen ik in aruba lande en ik stond in de rij bij de paspoort controle, op een gegevende moment was ik aan de beurt, liet me paspoort zien en me kaartje. Zegt die je gaat wel heel lang op vakantie nog he tot eind december. Waar zijn jou papieren op een niet vriendelijke toon. Ik zo papieren welke papieren? dat je kan laten zien dat je hier voor lange tijd verblijft. Ik verhaal uitgelegt dat ik vorige week plots naar Nederland moest omdat de opa van me vriendin is overleden en ben ik vergeten papieren mee te nemen. En de papieren liggen in het huisje. Ineens twee andere doanne om me heen, ik dacht nee he wat krijgen we nouw. Ik dacht op een gegeven moment mag het land ofzo niet meer in. Hun heletijd praten in Papiment ik kan daar geen ballen van verstaan. Moest ik meelopen en kreeg ik te horen dat ik binnen 30 dagen papieren moet regelen anders moet ik het land uit. Ik weet nu me gods niet bij wie ik het moet laten zien en welke papieren ze allemaal willen zien, ik heb ze wel dat zal het probleem niet zijn maar waar ik moet wezen geen flauw idee. Ik heb net al even snel me contactpersoon van aruba mailtje gestuurd of die weet waar ik moet zijn om mijn papieren te laten zien dat ik met een gerust hard tot eind december op het eiland kan vertoeven.

Ik ga zo dadelijk eens maar me tas uitpakken maar daar heb ik echt totaal geen zin in. En morgen moet ik ergens beltegoed regelen. Morgen begint weer mijn oude leven in aruba.

Wens iedereen een fijn weekend toe en op tot de volgende reisverslag

Ajoooo

Reacties

Reacties

stefan

heel goed dat je terug bent gevlogen en er voor haar geweest bent!

pff lang leven papier handel. is overal het zelfde zelfs daar:P maar zal wel goed komen want je hebt alles in orde! succes met je stage ga ik nog ff laatste dingen schoonmaken voordat mijn ouders er morgen zijn

succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!