Mark-in-zuidafrika.nl

Weekje terug in Nederland

Heei beste reisvolgers,

Ik dacht dat het een normale rustige stage week werdt, maar niets leek minder waar. Dinsdagavond ( arubaanse tijd) heb ik smsje van jolanda gekregen dat haar opa is overleden. Toen ik thuis was gelijk jolanda gebelt , heb ik een langetijd aan de lijn gehad. Voor jolanda is het de eerste keer dat ze iemand kwijt raakt in haar familie. Na de telefoongesprek, ben ik gelijk mailtje aan het sturen naar me stage begeleider van school, stage begeleider van het stage bedrijf en naar de floormanager. Toen ben ik gaan slapen, toen ik wakker werdt gelijk wezen kijken naar me hotmail of ik reactie terug heb gehad, maar had niks terug gehad. Ik kon niet langer wachten ik belde gelijk de General Manager van me stage bedrijf en vroeg ik zou ik week naar huis toe mogen om bij de uitvaart van jolanda's opa bij te kunnen wonen. Ik kreeg toestemming om te gaan, dus ik gelijk de contactpersoon van aruba gebelt, toen zijn we samen naar de hoofdkantoor gegaan van Martinair. Daar heb ik kunnen regelen dat ik vrijdagavond de vlucht naar huiskon nemen. Kwam Zaterdagochtend aan in nederland. Jolanda was totaal verrast dat ik er was, want ik heb niet verteld dat ik kwam, ze was dolgelukig dat ik ben gekomen, Dat was een super mooie momentom mijn vriendin in me armen te sluiten, dat heb ik super erg gemist.

Jolanda heeft vandaag super lekker risotto gemaakt, het was echt om te smullen. vervolgens zijn we naar de opa en oma toegegaan. De opa van jolanda ligt opgebaard inzijn winkeltje, Dat was de wens vanhaar opa om in zijn eigen winkel opgebaard te worden. Hij lag er heel vredig bij. Maandag vindt de uitvaart plaats, hij wordt in besloten kring begraven,

Ik ga van de week nog wat gezellige dingen doen met jolanda, en ook mijn opa en oma bezoeken want ze kijken ernaar uit dat ik langs kom. En als ik tijd heb ga ik ook nog even een bakje koffie drinken op school. A.s. Vrijdag vlieg ik weer terug Aruba dan ben ik weer herendigt met me stage genoten, Isrid, John & Koen.

Toen ik lande op schiphol en liep naar buiten oh wat was het koud, ik zag iedereen met slippers lopen en zo en ik ging om van de kou, omdat ik ruim 7 weken elke dag boven 30 graden is in aruba. En ik merkte ook dat ik de lucht erg vond stinken, hier heb je echt te maken met veel uitlaat gassen.

Volgende week stuur ik weer een nieuwe updated.

groetjes dit keer uit Nederland

Reacties

Reacties

Opa en Lien

Jolanda en Mark gecondoleerd met het overlijden van opa
Groetjes Opa

Stefan

gecondolleerd met het verlies van de opa van jolanda.
wens haar maar sterkte.
laat eff weten als je koffie komt drinken. kunnen we eff bij praten. veel sterkte maandag.

Stefan

Nick a.k.a. frietboer

gecondoleerd, veel sterkte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!