Mark-in-zuidafrika.nl

De 6de stage week

Beste reisverslag volgers,

Hierbij weer een kleine updated van 6de stage week.

De meeste hebben nu weer de eeerste schoolweek erweer op zitten, ik hoop dat iedereen de eerste week goed zijn doorgekomen.

Afgelopen week was het voor Madame Janette een rustige week met gemiddeld van 300 gasten op een avond. Er zijn deze week over stage bedrijf niet veel bijzonders te melden. Ik had van de week een fout gemaakt. Er was een amerikaanse gast en die bestelde carpaccio, ik dacht dat ze dat wel weten dat het rauw vlees is, maar schijnbaar in amerika is het niet gebruikelijk om carpaccio te eten, dus de gast wist ook niet of het rauw was, de volgende keer als iemand weer carpaccio besteld dan zeg ik het is rauw vlees. Ik heb van de week enkele malen geld in me hand gedrukt gekregen van de gasten, de ene keer 40 dollar en dan 15 en 23 dollar. Ze hadden fooi al gegeven bij de rekening, maar de vonden dat ik het extra verdien, ze zeiden je bent zo leuke jongen en jij doet het goed, ga jij maar lekker biertje van kopen. Ik heb het geld niet aangenomen, want als je in eigenzak steekt en stage bedrijf komt het achter wordt je direct ontslagen, ofja sommige gasten werden pissig dat ik het niet aan nam, ik nam het maar aan maar stopte het direct in de fooien pot.

Van de week ben ik uiterraaad weer uit gegaan, woensdag was het weer studentenavond in de paddock en het was daar weer super gezellig. En zaterdag ben ik naar Up stairs en senior frock toegeweest. Gisteren hebben john, Marlot, rowena en ikop het strand gelegen, daarna zijn we met ze 4 gezellig wezen uiteten, op een hele mooie pier midden op het water, dat is echt een super mooi restaurant en het eten was goed en de flessen bubbels waren ook super lekker. Vervolgens gingen we door naar Moomba Beach en daar hebben we nog wat gedronken ( teveel) wat rond gedanst en nieuwe mensen leren kennen. En toen zat mijn vrije zondag erweer op en vandaag begint weer een nieuwe 6 daagse stage week.

Verder heb ik momenteel niet veel bijzonders te vertellen. In iedere geval bedankt iedereen voor de reactie's via de reisverslag, hyves en hotmail.

Tot de volgende updated.

Ajoooooo

Reacties

Reacties

Opa en Lien

Zo te lezen heb je het best naar je zin Mark
Doe je best en maak er iets moois van
OPA

riek en ties elsendorp

wij zijn blij dat het goed gaat met jou !
wij hopen dat je daar veel leert!
de groeten aan opa en oma!zij zetten altijd door!
jullie mama en papa zullen wel trots zijn op jou!heel veel groeten van onze kinderen:thea anton leon en thijs. sarah en maud.

Mark

Heei riek en ties,

super bedankt voor je berichtje, ik zal opa en oma de groeten geven namens jullie allemaal, ik heb het hier onwijs goed naar me zin en leer veel dingen bij. nogmaals bedankt voor jullie berichtje dat vindt ik leuk.

Groetjes mark

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!